AKU HANYA MENULIS :)


Sunday, July 3, 2011

BOSAN !


nk post pasal bosan ni. bkn nak ckp pasal bosan ape. but bosan tentang kehidupan aku ni. kalau nk diikutkan, aku ni outernye nampak sangat baik, sempurna dan mulia. tp disebalik tu, perangai aku sebenarnya sangat lah azab... kadang-kadang, teringin nk jadi mcm org lain, hidup yg normal, dekat dgn tuhan, ade di jalan yg betul, x menyusahkan org lain, senang cerita, org senang dgn aku dan aku senang dgn diri aku... aku nk change my attitude.. now.. slowly... Ya Allah. Hear me, Help me...

1 comment:

  1. "aku ni outernye nampak sangat baik, sempurna dan mulia. " apekah smua ini ?? hehehhehehe

    InsyaAllah Hafiz, harap ape yg aku bca ni, bnda yg mmg btol kuar dr hati nko n ko sgguh2 nk achieve..wanna c.. actually, eagerly 2 c u in "new skin" .. ! chaiyyok ! :D

    ReplyDelete