AKU HANYA MENULIS :)

Wednesday, June 22, 2011

MASALAH NGANTUKKKK


hah. ni namenye dalile le ni. wahaha. ngntuk tahap gaban doh


halah halah halah. mate ni rase da macam ade jin besarang dah. berat je rase. kekadang rasa nak ngamuk. pulak pastu lappy buat hal kan. lagi lah menambah asam garam kem arahan beta nih. Hish. cakap pasal ngantuk ni. die ade beberape tahap tau. (pade pendapat saye lah)

pendapat pertama, ngantuk yang sikit sikit je. keadaannye, mata kelihatan ayu selain terpisat-pisat menggosok mata demi menghalao jin. yg ni bile pekena air sejuk mau le hilang agaknye ngatuk nih.

pendapat ke dua, ngantuk yang disengajakan. cuntahnye ngantuk yang tibe2 terjadi bila sahabat, ibu bapa ataupun rakan-rakan meminta anda untuk melakukan sesuatu. tup tup cakap "beta ngantuklah" terus beradu. kadang2 beta kata ni golongan badak nih. wahaha.

pendapat ke tiga. ni ngantuk yang sebenar-benarnya. kire da macam severe acute dah ni. mate memang x leh nak buka dah. pastu kepale rasa cam ting tong. segale-galenye terasa. kan kan kan. nampak kapal terbang, belon, burung, nth2 gajah pon boleh nampak mcm terbang.

yang beta sedang alami semasa sedang menulis blog ini ialah yg ketiga nih. yg severe gilaks ni. pening woooo. busannnnnn. bilo lah eden nak dapat keje nih. hari-hari dok bilik guru tak wat pape. wahaha.

cercaan oleh : Sir Hafiz ^^

No comments:

Post a Comment